BAKKERIJ RIEDSTRA

Wij zijn blij met u als klant en we gaan u daarvoor belonen. Bij iedere aankoop ontvangt u

spaarpunten die u voordeel op kunnen leveren. Voor elke €0.25 die u bij ons besteedt ontvangt u

een spaarpunt. Deze punten kunt u op verschillende manieren verzilveren. Lees ook de

voorwaarden, gebruik van de klantenkaart. Voor de klantenkaart vragen we een eenmalige

bijdrage van € 2.00. Dit bedrag kunt u gemiddeld na 1 week al weer terugverdienen middels de

wekelijkse klantenkaarthouders aanbieding.

Bij inlevering van:

200 spaarpunten: ontvangt u gratis een zak bolletjes naar keuze

300 spaarpunten: ontvangt u gratis een kleine cake van ca 400 gram naar keuze

400 spaarpunten: kunt u kiezen tussen ons heerlijke suikerbrood of krentenbrood

600 spaarpunten: gaat u genieten van onze geweldige slagroomschnitte

Wanneer u niet kunt kiezen uit bovenstaande artikelen kunt u de punten ook gebruiken voor

directe korting op uw aankoop. 100 punten geeft recht op € 1.00 korting

U kunt uw Klantenkaart gegevens registreren door op onderstaande link te klikken
U kunt hier ook uw gegevens wijzigen of aanpassen

Voorwaarden klantenpas

Bij verlies of diefstal kunnen we uw pas blokkeren en uw oude tegoed overzetten op een nieuwe pas, hiervoor wordt € 3.00 in rekening gebracht. Punten zijn alleen in te wisselen voor producten en/of als korting op uw aankoop. De punten worden niet tegen contanten uitgekeerd. het te sparen aantal punten is gemaximaliseerd op 5.000 spaarpunten. We hebben regelmatig speciale aanbiedingen voor kaarthouders. De klantenkaartactie geldt voor onbepaalde tijd Bakkerij Riedstra behoudt zich het recht voor om op ieder willekeurig tijdstip de voorwaarden c.q. producten te wijzigen of de actie te stoppen. Uw gegevens worden alleen gebruikt door Bakkerij Riedstra
Klantenkaart
BAKKERIJ RIEDSTRA

Wij zijn blij met u als klant en we gaan u

daarvoor belonen. Bij iedere aankoop ontvangt

u spaarpunten die u voordeel op kunnen

leveren. Voor elke €0.25 die u bij ons besteedt

ontvangt u een spaarpunt. Deze punten kunt u

op verschillende manieren verzilveren. Lees ook

de voorwaarden, gebruik van de klantenkaart.

Voor de klantenkaart vragen we een eenmalige

bijdrage van € 2.00. Dit bedrag kunt u

gemiddeld na 1 week al weer terugverdienen

middels de wekelijkse klantenkaarthouders

aanbieding.

Bij inlevering van:

200 spaarpunten: ontvangt u gratis een zak

bolletjes naar keuze

300 spaarpunten: ontvangt u gratis een kleine

cake van ca 400 gram naar keuze

400 spaarpunten: kunt u kiezen tussen ons

heerlijke suikerbrood of krentenbrood

600 spaarpunten: gaat u genieten van onze

geweldige slagroomschnitte

Wanneer u niet kunt kiezen uit bovenstaande

artikelen kunt u de punten ook gebruiken voor

directe korting op uw aankoop. 100 punten

geeft recht op € 1.00 korting

U kunt uw Klantenkaart gegevens
registreren door op onderstaande link te
klikken
U kunt hier ook uw gegevens wijzigen of
aanpassen

Voorwaarden klantenpas

Bij verlies of diefstal kunnen we uw pas blokkeren en uw oude tegoed overzetten op een nieuwe pas, hiervoor wordt € 3.00 in rekening gebracht. Punten zijn alleen in te wisselen voor producten en/of als korting op uw aankoop. De punten worden niet tegen contanten uitgekeerd. het te sparen aantal punten is gemaximaliseerd op 5.000 spaarpunten. We hebben regelmatig speciale aanbiedingen voor kaarthouders. De klantenkaartactie geldt voor onbepaalde tijd Bakkerij Riedstra behoudt zich het recht voor om op ieder willekeurig tijdstip de voorwaarden c.q. producten te wijzigen of de actie te stoppen. Uw gegevens worden alleen gebruikt door Bakkerij Riedstra
Klantenkaart